sobota, 9 czerwca 2012

Prologue ♥

Takie rzeczy nie zdarzają się tylko w filmach ...

Jak ja ją kocham ! Ona jest po prostu niewiarygodna:) Po pierwsze jak mogła mi nie powiedzieć, że zna One Direction. To akurat nie ujdzie jej tak łatwo co ona sobie myśli. Przecież wiedziała że kocham ten zespół ich piosenki ich głosy ich teksty.!! I nic mi nie mówiła rozumiem że to TAKA WIELKA TAJEMNICA. no ale mi nie powiedzieć PHI !
Hehe ale i tak ją kochaaaaaaam.

Powtarza.łam sobie w myślach robiąc makijaż, wtem do pokoju wleciała Bella.


- Siemaneczko ! Ty jeszcze nie gotowa? ja już powiedziałam im że przyjdziemy o 18 a moja droga jest już za piętnaście ;p
- Tak tak wiem ale nie wiedziałam jak wyglądać a po za tym nadal jeszcze się focham krowo !
Powiedziałam pokazując jej język.
- Oj no wiem przepraszam ale już Ci mówiłam że nie mogłam. Obiecałam im że to będzie tajemnica ale dzisiaj w końcu po moich ciągłych jękach pozwolili mi Powiedzieć, ale tylko Tobie, i nawet uwaaaga ! zaprosili nas na wieczór i to nie tyle że dadzą autografy .. powiedzieli że jeśli jesteś dla mnie tak ważna to też chcą Cię poznać.
- Boże Iss jesteś cudowna !
Całując ją przez jakieś 5 minut w końcu odpuściłam nałożyłam trampki i zeszłyśmy na dół.
- Maaaaaaaaaaaaaaaaaaamoooooooooooooooo !
- Co chcesz?!
- Hehe ide z Izabellą do kolegów nie wiem kiedy wróce paaaa.
I wybiegłyśmy z domu podobno mieszkali blisko bo sama bella mieszkała z sześć domów dalej. Maja jakąś ,,tajną wille'' na ulicy obok.


- Belsssssssssssss ...
- co znowu?
- A co jesli mnie nie polubią ?
Spojrzałam na nią słodkimi oczkami i obie wpadłyśmy w nieopanowaną głupawkę...


Szłyśmy z jakieś 20 minut bo jeszcze po drodze choć szczerze mówiąc nasze tempo było uhuuu ślimak kurde doszedł by do granicy hehe noo to po drodze ona opowiadała mi o nich że w gruncie rzeczy to są podobni do tego co mówi internet gazety i wywiady ale tez mają takie inne oblicze gdy jest sie sam na sam .. a i na pewno sprawdzona informacją jest że zachowują się przy sobie swobodnie .. hehe Bella opowiadała że raz gdy przyszła z niezapowiadaną wizyta i weszła do kuchni bez pukania chłopaki cali nadzy tylko Niall miał skarpetki siedzieli w kuchni i gotowali spaghetti. hehe Boże jestem troche spięta nie wiem jak zareaguje . W pewnej chwili moge przeciez zacząć piszcześ wrzeszczeć i skakać.!! Bo ja ich tak kochaaam :D 

- Ok jesteśmy to tutaj .
Poinformowała mnie wskazując palcem na tak ogromną wille jak kurde mój dom razy sześć hahaha. Stałyśmy i stałyśmy w końcu złapała moją rękę i pociągnęła mnie .

Zapukała tak mocno, więc było pewne, że usłyszeli. I w tej chwili drzwi otworzył....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz ...